Neden sanki insanlar;
Görmek istemezler,Candan seveni?
Neden değer kıymet vermezler?
Uğrunda ölene.
Bu kadar zor mu; gerçekten seveni sevmek?
Bu yalan dolan Dünya içinde,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




sevgili,şiir dostu, Aysel Çakar hanım; Şiirlerinizin tamamını okudum ve antolojimede aldım. Yüreğinize sağlık. Hepside şiir gibi şiirlerdi.Sizin de benim şiirlerimi okuyarak değerli yorumlarınızı, hatta eleştirilerinizi bekliyorum.
Sevgi ve saygılarımla;
Temel Duran
Vallahi haklısınız...Doğru söze ne denir?
Tebrikler..
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta