yük varsa omuzlarında
yürek ağırlığında
gerek yok başkasına
kalmak için altında
Kasım 2013
sevdamı yazmıştım
yüreğinin burçlarına
kazılı durur hala
biraz solsa da
halen ayni duyarlılıkta
Mayıs ile Haziranın kardeşliğinde
her cinsten
görüşten
kültürden
her dilden
el ele
tertemiz hayallerinden
umutlarından vuruldular
gençliğinde onlarca can
en insani duygularından
ve görüldü ki hepsi
patlamaya hazır mühimmat
bir can daha gitti
adı Özgecan
acısı yüreğimize
ve vicdanlarımıza kazıldı
tıpkı
bundan önceki canlar gibi
bitmişse samimiyet
başlamışsa rol çalma
ve absurt şekilde ön alma
yaşam düsturudur
o ortamda olma
karartılmış hayatları
değiştirmek adına
pembe hayaller kurmaya ne hacet
insanlığımızı aklayacak
yüzümüzü güldürecek
eylemlerimiz olmalı
yazdığım şiirler
hatırlayacak beni
ettiğim kelamlar
verdiğim selamlar
yaşadığım sevdalar
kurduğum dostluklar
öteki oluruz
birdenbire
kullanılan dille
yüzdeki nefretle
ağza alınmayacak söylemle
kışkırtıcı eylemle




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!