Mala mülke bu hırsın, nedendir kendine sor.
Hırs değilmi her şeyi yakıp yok eden tek kor.
Zalim bilmeli ki, yaptığı ticaretin karşılığı acı bir ahtır.
Bilsinki, mazlumun ahını ondan alacak olan Allah’tır.
Cezanı ertelediğine aldanıp zulmün yanına kâr kalır sanma!
O, zalimi cezasız bırakmaz asla gafletle kendini nara yakma.
Hafızanıza kaydedilmiş olan, hayat filminiz
HAŞİRDE GÖSTERİME GİRMEDEN, TÖVBE MAKASI İLE
HATA, KUSUR VE GÜNAH SANSÜRÜNDEN GEÇİRİNİZ.
YOKSA ALLAH cc. İLE BERABER SEYREDERKEN
ÇOK UTANACAK VE ÇOK PİŞMAN OLACAKSINIZ.
“Şerrun nedameti yevmel kıyame” Hz. Muhammed (As.)
Pişmanlığın kötüsü Kıyamete bırakıp,
Haşirde duyulandır.
Artık iş işten geçmiş,
Recep geldi nuruyla,
Dünyaya süruruyla.
Müminler sevinç duyar,
İslam’ın onuruyla.
İlk cuması Regaip,
Dünya bir imtihan yeri,
İşlenilen günahlar,
İlahi imtihanın eseri.
Yoksa dünyada kimin neyi var,
Dünya benim diyenlerde,
Yarına varmak için bu gece ölmek gerek.
Ölüm yokluk değilse, üzülmeye ne gerek.
Allah’a ve aihrete inanmadığını söyleyenler
veya hiçbir manevi değeri dikkate almayanlar;
Sonu belli olmayan bir ömürde, dünya hayatının, sıkıntı, kaza, bela, hastalık, sakatlık ve benzeri dertlerine inat ile direnmeleri! ..
Öleceklerini bile, bile, ölmemek için ölümüne mücadeleleri!
.
Bir şeyi olmadığı yerde aramak,
zaman kaybı ve mantıksız bir iş gibi görünse de,
Aradığı şeyden daha değerli olan
Dünyalık işlerin, sonu hüsrandır.
Aptal kişi, bu dünyaya kanandır.
Ölüm varsa, gerisi hep yalandır.
Her nefesin, hesabı var unutma.
Hayat nefes nefes, yaşanır elbet,




-
Cahit Telkök
-
Metin Solak
-
Metin Solak
Tüm YorumlarHislerime tercüman olan bir uslup tebrikler
Efendim bu güzel hafta için çok güzel dizeler tebrikler elinize yüreğinize sağlık
Evet Necdet bey Çok doğru Tebrikler