Kentin caddelerinde yürümekte Necati ...
Yüzünün çizgileri yirmi üç yaşlarındadır ancak...
Ama kalbi bin yaşında,
ümitleri paramparça,
hayalleri darmadağın.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Necatiler ne çoktur şehirlerimizde .
Kendi kültürüyle kavgalı
aslında içindeki bunalımıyla yaşayan ,
kendince yol arayan Necatilerin
kuyusuna düştükleri karanlık o kadar koyudur ki
anlat anlat bitmez be Üstadım
nası bir necatiymiş be arkadaş... yaz yaz bitmemiş :)
emeğinize sağlık...
Necatiler ne çoktur şehirlerimizde .
Kendi kültürüyle kavgalı
aslında içindeki bunalımıyla yaşayan ,
kendince yol arayan Necatilerin
kuyusuna düştükleri karanlık o kadar koyudur ki
anlat anlat bitmez be Üstadım
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta