NE FAYDA
Toprak sarmış ise artık bedeni,
Mezarıma güller diksen ne fayda.
Zamanında sarıp sevmedin beni,
Mezarıma güller diksen ne fayda.
Feryat figan edip dövünsen bile,
Gözünden yaşları sel etsen bile,
Pişmanım diyerek dil döksen bile,
Mezarıma güller diksen ne fayda.
Artık ne sesin gelir ne nefesin,
Yıkıldı kalbimi vuran o sesin.
İster bahar gelsin, ister kış desin,
Mezarıma güller diksen ne fayda.
Hazin yaprak gibi düştüm dalımdan,
Zalimler anlamaz garip halimden.
Tutmadın zamanında şu elimden,
Mezarıma güller diksen ne fayda.
Kul kulun derdine derman olmazmış,
Solan ömür bağı daha dolmazmış.
Gidenler geriye asla dönmezmiş,
Mezarıma güller diksen ne fayda.
Şevki’yim derdimi döktüm dilime,
Dünyada gülmedim yandım halime,
Hasretin yük oldu bükük belime,
Mezarıma güller diksen ne fayda.
Şevki Çiftçi
Şevki ÇiftçiKayıt Tarihi : 29.05.2026 17:01:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!