HÜZÜN VAR NEDENSE
Dinlediğim şarkılarda,
Hep bir hüzün var nedense,
Geçip giden gençliğimin,
Ve yıllarımın ardında,
Hep bir hüzün var nedense.
Dökülen yapraklar hüzün,
Kuruyan topraklar hüzün,
Çatlayan dudaklar hüzün,
Hep bir hüzün var nedense.
Bir gün bakakalır insan,
Gidenlerin arkasından,
Bir haber bekler günlerce,
Peşi sıra yalnızlıklar,
Ve hüzün gelir sadece.
Eski dostlar birer birer,
Uzaklaşıp da gittiler,
Geriye solgun resimler,
Tozlu rafların tozunda,
Hep bir hüzün var nedense.
Yollarda ayak izleri,
Dillerde veda sözleri,
Kapanmış o şen gözleri,
Ufukların ta ucunda,
Hep bir hüzün var nedense.
Aynalar yabancı bakış,
Ömür dediğin bir nakış,
Bahar bitti, ve geldi kış,
Yüreğimin kuytusunda,
Hep bir hüzün var nedense.
Sönmüş o eski ocaklar,
Boş kalmış sıcak kucaklar,
Uzaklaşan o ayaklar,
Yorgun yolların sonunda,
Hep bir hüzün var nedense.
Çocukluğun o neşesi,
Kırılmış ömür şişesi,
Gönlümün her bir köşesi,
Kederlerin vuruşunda,
Hep bir hüzün var nedense.
Giden gelmez geri artık,
Yürekler hep yarı artık,
Zamanın o kârı artık,
Saçlarımın her telinde,
Hep bir hüzün var nedense.
Söz biter, kalem yorulur,
Gün gelir hesap sorulur,
Coşkun sel elbet durulur,
Ömrümün bu durağında,
Hep bir hüzün var nedense.
Şevki Çiftçi
Billûr Tanesi Kitabı Sayfa; 5
Şevki ÇiftçiKayıt Tarihi : 12.04.2006 08:39:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Dinlediğim şarkılarda
Hep bir hüzün var nedense
Geçip giden gençliğimin
Ve yıllarımın ardında
Hep bir hüzün var nedense
Dökülen yapraklar hüzün
Kuruyan topraklar hüzün
Çatlayan dudaklar hüzün
Hep bir hüzün var nedense
Bir gün bakakalır insan
Gidenlerin arkasından
Bir haber bekler günlerce
Ama bekleyiş nafile
Bir hüzün gelir sadece
Peşi sıra yalnızlıklar
Ve hüzün gelir sadece
Dökülen yapraklar hüzün
Kuruyan topraklar hüzün
Çatlayan dudaklar hüzün
Hep bir hüzün var nedense
Şevki Çiftçi
hep bir hüzün var nedense.
baharda hazan yaşamak bu mu acep.
her nereye dokunsam incitiyor.
tebrik ederim severek okudum.
tüm duygular hüzün
rengi mavi beyazken
aglar hüzün sararken benligi
hüzün kokuyor buram buram kutlarım saygılarımla
'Şuaranın eş'rını sıksan elemkarane bir feryad damlar' (sa) diye buyuruyor.
Sizinkisi de öyle hep hüzün damlıyır.
Güzel akıcı okunmasından zevk alınan birşiir.Tebrik ederim.Hoşça kalınız.
TÜM YORUMLAR (7)