zevk edinmiş mutsuzluğu
Onda neşe ne arar
Hüzün dolu gözlerinden
Geçiyor hatıralar
Zernişan Aydoğan 05.06.2007 / Erzurum
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




bende bu anlamli sözlere bir kac satir fikir kirintilari ekleyeyim...
' unutmayin, mutluluk sizin kim oldugunuz ve nelerinizin oldugu ile ilgili degildir; o tamamen ne düsündügünüze baglidir.'(dale carnegie)
mutsuzluğu özümlediyse adam ondan daha mutlusu olamaz. anılarına yürek yakıcı ağıtlar düzer soyler ve dinleyenleri ağlatırken o yaşamını mutsuzluğunu meyveleriyle besleyerek tamamlar.
saygılarımla:
rr.akdora
İnsan nasıl bakarsa öyle görüyor...
Çok manalı...Kaleminize sağlık.=:))))
Şiirinizi tebrik eder saygılar sunarım....Mehmet Karlı
kısa ama öz olmuş kutlarım
saygılar
tebrikler hemşerim saygıalrımla yıldırım şimşek
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta