Nasıl isterdim
hafif bir ruzgarla
sızlarken sokakları
yagmur altındayken
sislerle silinmişken uzak ışıkları
nergislerden süzülüp gelen
yankısız iççekişlerimi
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




bu şiirler yalnız bırakılmaz evet...anla işte bir mum alevi olsan çoğalmak değilmidir yandığın boyunca eksilirken .. :)
böylesi güzel şiirler neden bu kadar yalnız bırakılmış buralarda anlam veremedim..okunası anlayılası anlatılası.. tüm şiirlerinizi okuyacağım..çoğunu onur akından dinliyorum zaten..ama bazı şiirlerinizi okumamıştım şimdi okuyorum hemde büyük bir hazla/tatla yüreğinize sağlık tşk.ler
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta