Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




okul arkadaşım.,mücadele arkadaşım,senınle gurur duyuyorum.sultan boztaş
umut:umudun adı olmaz..umut kimliksiz,umut bir eylül sevdası..umut sol hücrendeki direniş...UMUT SEN VE DÜŞÜNEBİLDİĞİN HERŞEY
SEVGİYLE...
SİBEL & EYLEM
merhaba ayın öztürk. sana hislerimi tercüme ettiğin ve beni bu sevdaya ulaştırdıgın çin teşekkür ediyorum. beni bu şiirle anlatıyorum anlamak isteyenlere, gönlümün fermanı sevdamı bulutlara yazmaktan geciyor. bulutlara yazmaktakı amacım o hisleri aşkımla yaşamaktır...... herşeyiçin teşekkür böyle şiirlere devam
Bu kader güzel, duygu yuklü siirleri yazmis insani kutlamak istiyorum.. Ben bu siirleri yazmak isteseydim, ancak böyle yazabilirdim dedirtiyor insana sair...