İçimde ince sızımsın,
gençliğimde hızımsın,
dualarda hazzımsın bana bir Allah (c.c) ,
bir de sen lazımsın...
(Aforizma)
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Yorumlarınız için teşekkür ederim sevgili kardeşlerim.Bu arada Merve kardeşim evet namaz dinin direğidir ve huşu içerisinde kılınan namaz dinin bütün emirlerini yerine getirebilmek adında müthiş bir yaptırıcıdır.İnsanoğlu namaza yönelince ve huşu içerisinde kılınca dinin diğer bütün emirlerini yerine getirmek mecburiyetinde değil midir?
Geri kalanlar kime lazım muhterem kardeşim?
Namaz dinin direğidir! Bu doğru, ama bir bina sırf direkten ibaret midir? öyle bir binada otumak söz konusu olamıyacağına göre, dinin bütn emirleri bize lazım hatta elzemdir der, hayırlı çalışmalar dilerim.
Harika şiir..Anlamlı ve öz şiir..Kutlarım üstad.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta