Elimi nasıl uzatmalıydım?
Yapılan hatalardan mı olmalıydım?
İkimizden birini artık unut,
Yoksa bizden oluruna yok umut.
Dedim sana: “Gel, beraber ölelim.”
Elimi nasıl uzatmalıydım?
Yapılan hatalardan mı olmalıydım?
İkimizden birini artık unut,
Yoksa bizden oluruna yok umut.
Dedim sana: “Gel, beraber ölelim.”
Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!