Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Kahramanmaraş'ın Elbistan ilçesinde doğdum ilk ve ortaöğrenimi elbistanda tamamladım.Mersin öğretmen okulundan mezun oldum.Görevim sırasında Eğitim önlisansı tamamladım.25yıl öğretmenlik yaptımŞu an emekliyim ve bir iş yerim var.Şiir yazmaya öğrencilik yıllarımda başladım o dönemde yazı ve şiirlerim bazı mahalli ve ulusal gazete ve dergilerde yayınlandı.Şiir okumayı ve yazmayı çok severim.



