kar altında duygularım
gün ışığı
ay ışığı görmez
sarp yollardır
hayatım
dağlara çekilmiş olmalı
mutluluklar
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




YÜREĞİNİZE KALEMİNİZE SAĞLIK TEBRİKLER
Kutlarım harika bir eser, kaleminiz tükenmesin.Esen kalın.Dua ile...Saygılarımla.Aparı
abim uzun bir aradan sonra ilk defa yazıyorum yine harika olmuş her kelime kalemine yüregine saglık hep yazman dilegiyle
buz kesmiş düşlerim
kaç iklim var
örseler beni
mevsim mevsim
sallanır dururum
mutluluğu arayan sancılarım
ömrümün kıskaçları.....
harika ....ilk puan veren ben olmalıyım :)
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta