Bir elin yağda, biri balda olsa
Küpler dolusu altının da olsa
Köşke aşçı, uşak, kethüda dolsa
Mutluluk parada pulda değildir!
Sevinci, tasayı candan paylaşmak
Sıcacık çorbaya sevgiyi katmak
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




En büyük hatamız yaşamaktaki amacın 'mutlu olmak' olduğunu sanmamız sanırım. Oysa, dünyaya gelmekteki amacımız tekamül etmek değil midir? Bilincine varabilirsek eğer, insan olmanın gerektirdiği vazifeleri yerine getirmenin ruhumuzda bıraktığı hazı ve mutluluğu hangi maddede bulabiliriz? Her zamanki gibi o kadar güzel anlatmışsınız ki üzeine denilecek laf kalmamış. Yüreğinize sağlık...
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta