Güneşin doğuşuyla uyanıyorum.Hafif bir şekilde doğrularak,camdan dışarı bakıyorum yavaş yavaş.Sabah olmuş,havanın biraz serin olmasına aldırmadan hafif dalgalar arasında yürüyorum.Arada sırada dökülüyor şarkılar yarım yamalak dudaklarımda.Aniden bir yağmur bastırıyor sırılsıklam oluyorum ıssız bir adada..Derken alışık olduğum bir manzara çıkıyor karşıma, hiç ummadığım zamanda.Oturuyorum palmiyenin altında.Seyrediyorum gökkuşağını havada uçuşan kuşlar arasında.
Birden beni gözleyen birisine takılıyor gözüm,çevirsem başımı dönmüyor yüzüm.O bakış hiç de yabancı gelmiyor gülüm.Meğer sen imişsin rüyalarımı süsleyen bülbülüm.Gel,kucaklaşalım bitsin bu zulüm.Ayrılmayalım birbirimizden karagözlüm.Seviyorum seni Songül'üm..
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta