Neden insan ayrılır sevip sevilmek varken
Sevgi ateşiyle yüreği kavrulurken
O an yıkılır dünyan sevipte ayrılırken
Sevipte ayrılmazsa mutlu olur her insan
Seven kalpler ayrılmadan hep elele olmalı
Sevgi bahçesine girip hep orada kalmalı
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Seven kalpler ayrılmadan hep elele olmalı
Sevgi bahçesine girip hep orada kalmalı
Gerekirse aşkı için canlarını vermeli
Aşkı yanında iken mutlu olur her insan
ÇOK DOĞRU BİR TESBİT.AMA KAÇ KİŞİ BUNU YAPIYORKİ TARTIŞMA GÖTÜRÜR.YAPANLARA HELAL OLSUN YÜREKTEN.BAŞARILARINIZIN VE DUYGULARINIZIN DEVAMINI DİLİYORUM
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta