Aşkta vurgun yemiş şair...
-
08.01.2005
-
17.01.2006
-
17.01.2006
-
08.01.2005
-
07.02.2005
-
05.05.2003
-
12.06.2004
-
22.01.2006
-
13.08.2005
-
22.03.2006
-
07.09.2006
-
26.10.2006
-
19.07.2008
-
14.07.2006
-
04.01.2006
-
01.01.2005
-
30.10.2006
-
09.06.2006
-
31.07.2007
-
23.01.2006
-
26.01.2006
-
01.01.2005
-
01.01.2005
-
17.01.2006
-
17.01.2006
-
05.10.2005
-
15.11.2006
-
15.12.2006
-
17.06.2006
-
17.01.2006
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Hayat diye bişey var mı acaba? Varsa öyle bişeyi ben hiç tatmadım o yüzden hayatımı anlatamıycam ama insanların hayat dediği şeye ben hep yalan dedim ve benim yaşam dediğim şeyde temelleri gam olan tuhaf bi bina gibi birşey.Her gülücüğün ardından hep yanaklarım ıslandı.Bu yüzden beni bana sormayın beni yazdıklarımda tanıyın.Herşey hep gönlünüzce olsun...



