Ben oldum bir hayat adami,
Gezdim gece gündüz sokaklarda,
Hiç sansim olmadi askta,
Belkide benim yasam seklim baska.
Artik gülmez kader yüzüme,
Bir insana inanman için,
Onu sevmen gerekir.
Onu sevmen için,
Güvenmen gerekir.
Ona güvenmen için,
Ona asik olman gerekir.
Herkez der,
Yasamak güzel,
Ben neden yasayamiyorum.
Herkez der,
Ask güzel,
Kendine iyi bak askim,
Son sözündü bana söyledigin,
Veda niyetine söyleyipte,
Dönüsünü görmedigim elvedaydi o.
Elveda bir son noktaydi,
Artik sen yoksun,
Kimsesizler çok hemde fazlasiyla
Onlara sevgi,saygi ve ekmek veren yok
Agliyorlar hergün ben ne olacam diye
Duymuyor kimse feryadlarini
Nerden geliyor bu feryadlar
Herkez düsman olmus birbirine
Çeken vurur ileriyi düsünmeden
Kiyarlar bir ananin yavrusuna
KIyarlar bir ananin emeklerine
Arkada birakirlar aglayan bir ana bir baba
Ben son pencereyide kapattim,
Kapattim, yalan asklara.
Ben son kezde olsun kapattim,
Kapattim, gözlerimi yaslara.
Ben son kanimi akittim,
Kapilar kapandi yüzüme,
Kapilar kapandi sözüme,
Bu kapilar,
Senin kalbinin kapilari,
Senin cennetinin kapilari,
Içeri girmek zordur,
Ben seni yanimda istiyorum,
Yanimda olmasan bile kanimda.
Ben seni yüregimde istiyorum,
Yüregimde olmasan bile canimda.
Senin sevgini,
Hayatini istiyorum,
Dün yine yeni seyler duydum,
Duyar duymaz yikildim,
Yine ayrilik,
Bak yine karsi çikanlar,
Birakmiyorlar,
Sevdami bir gün yeneceler,




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!