Bir hesap sorarcasina aglayan gözler,
Agladikça yüregi yakiyor.
Karanlik çöktükçe kabus basliyor,
Dermansiz gönül günesi bekliyor.
Kaç gün geçti aradan,
Dostum dost olsaydi aglamazdim örtü altlarinda,
Sevgim sonsuz olmasaydi çekmezdim bu çileyi,
Kalbim tastan olsaydi hissetmezdim kaderim olan aciyi,
Gözlerin parlamasaydi dalmazdim o rüyaya.
Belki sen sen olsaydin bilirdin içimdekini,
Sessizlik çöktü gecelerime,
Isyan ettim sevgime,
Böyle deli gibi severken,
Sevilmek isterken,
Sessizlik çöktü gecelerime.
Nefret degil sevgi dersin sen,
Inan sevgi degil nefret derinden,
Kalbim ne sana ne baskasina muhtaç,
Inanmiyorsan iyi bir gözlerini aç.
Birseyler düsünüyordum aklima geldin,
Unutmustum sen kimdin,
Seni beklerim öptügüm yerde,
Bir gül var senin için elimde,
Sevdami büyütüyorum yüregimde,
Yalniz sen varsin gönlümde,
Seni yaziyorum siirimde,
Seni anlatiyorum dertlerimde,
Sensiz geçti saatler,
Sensiz geçti günler,
Sensiz geçti aylar, yillar,
Sensiz geçti bu ömrüm.
Seni düsünmekten,
Ölüm geldi dertlerden.
Iyi oku gidisini anlatiyorum,
Beni birakipta gidisini.
Bana son kez bakipta,
Elveda diyisini anlatiyorum.
Birakipta gitmek istedin,
Sen sen olki sevebilesin,
Sen sen olki sevilebilesin,
Sen sen olki bu dünyada yasayabilesin,
Ama sen sen olmayipta,
Baskasin inanip,
Baskasina özenip,
Her baktigim yerde sen,
Her gezdigim yerde sen.
Ugrunda ölebilecegim kisi sen,
Solugumdaki nefesim yine sen.
Dert arkadasim,
Can dostum.
Hiç severek ayrilmadim,
Hep aldatilan ben oldum,
Buda benim yazimi kisa çevirdi,
Gülen gözümü aglatti.
Ölümü düsündüm gecelerce,
Sevdigimi düsünürken.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!