Samsun’da (Havza ilçesi Aşçıoğlu köyü) dünyaya geldim. İlk ve orta öğrenimimi Samsun’da tamamladıktan sonra lisans eğitimimi Selçuk Üniversitesinde tamamladım. Lisans eğitimim sırasında yerel gazetelerde köşe yazarlığı yaptım. Bunun yanı sıra Tiyatro yazarlığı ve yönetmenliği yaptım. Kişisel olarak detaycı, araştırmayı seven sakin bir kişiliğim var diyebilirim.
üç beş kaldırım dolaşır
ayakkabısı eskir de insanın
kirli paslı vicdanlarda
onca aşk acısı çekmiş
gönlü eskimez mi insanın?
eskir elbet!
Bir Bismillah koydum niyetime
Adım adım yürüyorum
Günlerdir damağımda ne tat ne tuz
Düşünüyorum
Bir ödev var ki maziden kalma boynumda
Eyvallah çekip sabırla
yağmurla karşıla beni İstanbul
yakışmaz sana sükut
içimde bir feryat, huzur
haremin kuytu sessizliğinde yoktur
karacaahmetin feryadındaki huzur
haremde bir emanetçi teyze
Bir sen daha var içimde hülya
Hergün onunla yürüyoruz ufka
Sürekli gülümser mi bir insan hülya
İnan her an çiçekler açıyor içimde hülya
Ne zaman bağırsan bana
İçimde bir huzur
hurda olmuş sokaklarımız.
ne toplayanı var, ne de tamir edeni gönüllerin.
bulabilirsen kalaycı ustasını, harlı ateşlerde kalaylıyorlar hatıraları.
ey pirim!
sen görmeyeli neler oldu bir bilsen
kediler kaplan oldu, fareler aslan.
alimler zelil oldu, zalimler aziz.
ilim elem oldu, cehalet kebair-i alamet.
düşünceye gem vuruldu, kalemse mahkum.
Ah be karacaahmet..
O kadar özlemişim ki yollarını…
Bir halkaya dizip yan yana her bir taşını,
Dinler misin?
Anlatsam bir bir..
bir zamanlar
küçücüktüm...ufacıktım...minnacık...
büyüdüğümü düşünecek kadar küçüktüm,
küçüklüğü kabul etmeyecek kadar büyük
biçimsizdi...
belki de çelimsiz bacaklarım.
Soğuk bir Ankara akşamında,
Buz gibi hücredeyim bir başıma.
Aşçıoğlu' nun balta çıkmaz dağlarında, yalamuktayım.
Bir tutam tat için, ağaçları harcamaktayım.
Zifiri karanlık bir odada, MR' dayım.
ya rab!
neden bu eziklik bende...
aşkı sevdayı dahi kendime lüks görmüşüm.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!