MURAT GÜZEL HAYATI
10 Agustos 1977 de Akşehirde doğdum.İki kardeşin küçüğüydüm.Bü yüzden bakkal market işleri sorumlusuydum. Biz Akşehirliler kendimizi Nasrettin Hoca'nın torunu olarak gördüğümüz için fıkra anlatmak bizde gelenektir.Bu yüzden sokaklar gülen insanlarla doludur.
Güle güle yatılı okullarda okudum, insanlar bana 'deli' dedi. Anlamadım insanları zira annelerimiz bizi uğurlarken hep 'Güle Güle' derdi.
Büyüdüm hala anlamıyorum insanları. Şimdi insanlar aşka ömür biçiyorlar. Üç yıl diyen var, üç ay diyen var dahada kötüleşip hormon diyenler var. Aşk senin yüreğinin başka bir yürekle bütünleşebilmesidir. Bitirmek için aşkı kendi yüreğini parçalamalısın.
Sözün kısası;
doğdum, güldüm, delirdim, büyüdüm ve ara sırada yazdım...
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!