O gelişe bu gidiş yakıştı mı hiç sana
Her gün koymama rağmen kırmızı gül masana
Bu kadar da büyük taş vurulur mu insana
Sen ne kadar duygusuz ne kadar zalimmişsin
Hiç mi için yanmadı kapıları çarparken
Kanla göz yaşıyla, bir tarih yazdım
Bu derdi çekerken, yapayalnızdım
Üyelik sözüyle, verilen yardım
Madem sana vardır, neden bana yok
Otuz bin şehitle, binlerce gazi
Yıllardır gözlerim hasret okuyor
Sanki yüreğimi akrep sokuyor
O günden beridir garip gönlümde
Ne çiçek açıyor ne gül kokuyor
Mademki şu dünya virane sedir
Günüm güzel, gönlüm bir hoş olsa da
Yarenlerim, başucumda dursa da
Bacam tütüp, gönül sobam yansa da
İçimde bir ürkü vardır nedense
Sevda desem, sevgi desem hep bende
Fark etmiyor mevsimlerin
Yazı, kışı, baharı
Ben çoktandır çıkarmışım
İçimdeki zaharı
Ne yazarki artık beni
Yaksa da aşkın harı
Ne açlığın ne tokluğun
Ne azlığın ne çokluğun
Belli değil varın yoğun
Ne diye varsın, sen nasıl yarsın?
Hiçlikten başka neye yararsın?
Hayalimden çıkmıyor giderken son duruşun
Boğazıma sarılıp hıçkırıkla vuruşun
Kaç yaz geçti aradan bakarım yollarına
O gün bugün almadım kimseyi kollarıma
Bir gelip bir gitsen de
Her gün sitem etsen de
İpimi sen çeksen de
Ne yaparsan yeridir
O ki seven ben oldum
Yanında değilsem unuttu sanma
Yazıksın birtanem ağlayıp yanma
Dağları aşarak gelirdim amma
Neyleyim gelmenin zamanı değil
Hasretlik tuzunu basar yarama
O alemde bu alemde
Ne kaldıki ellerimde
Bulamazsın beni bende
O gün bu gün ben sendeyim
Ne ben bende ne yad elde




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!