Kayseri bünyan sıvgın köyü
Eserleri
Pınarbaşından doğar akar suyu
Kayabaşı şelalesi güzeldir huyu
İçinde mağrası serin bir kuyu
Ah ne güzeldir benim bünyanım
Labirent gibidir odalar gezip bitiremezsin
O mağraları gezmediysen hiç bilemezsin
Dokunmadığın Hayalleri yine seversin
Ah ne güzeldir benim bünyanım
Gün batımında vurur Kayalardan gölge
Aşşagısı güzeldir yukarıda ağaçlardan perde
İnsan ayrılınca içi kararıyor düşüyor derde
Ah ne güzeldir benim bünyanım
Baharda açar ağaçlar lale sümbüller
Her bahçede yetişir kırk çeşit güller
Sabahın seherinde öter Bülbüller
Ah ne güzeldir benim bünyanım
Sonbahar a varınca allı pullu gilaburu
Köprüden Kayabaşı na yokuştur yolu
Her bahçesi ceviz meyvelerle dolu
Ah ne güzeldir benim bünyanım
Kaya başında çıkıp seyrederim seni
Bir hüzün çöker düşünürüm eski günleri
Her anısı ayrı bir güzel yaşarım seni
Ah ne güzeldir benim bünyanım
Yıllarımız geçti ne güzeldi o bünyan lisesi
Uzaklarda olsan da şelalenin Yine gelir sesi
Zamanı yok dün bugün yarını bünyanı sevilmesi
Ah ne güzeldir benim bünyanım
Kaya başından yeniceye doğru bir rüzgar eser
Kışın soğuktur buraların ayazı insanı keser
Buda nacizane benden ufak bir eser
Ah ne güzeldir benim bünyanım
Uzaklarda olsamda oradadır bir yanım
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!