Sonumuzu unutmağa değil miydi?
Sonlu çizgilere o kadar bağlandığımız,
Bir güzel söz, gülünce çukurlaşan yanak
Ve bir ses şimdi süzülen anılardan
Sonumuzu unutmağa değil miydi?
Hep seni anmağa değil miydi?
Pişmanlık kanatlarını kuşandığımız?
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Bu adam tıp profesörü mü şair mi anlamak güç. Harika mısralar..
Tebrikler hocam...
Damarlarım çatlar gönlüm yaralı
Sensiz yaşam hicran yangın Habibim
Hülyalarım sakat gönlüm pareli
Ruhum hasta Ümmet yasta Habibim
Bülbül suskun sensiz sessiz ötüşür
Ufkum kör,bakış sarhoş Habibim
Sinem harap yanar yanar tutuşur
Tutsak olmuş kalbim pasta Habibim
Güller açtı güller güldü seninle
Soldu hepsi yokluğundan Habibim
Kokmaz artık gitti hepsi teninle
Rüyalarım zehir tasta Habibim
Ne Ömer var ne Osman var ne Ali
Karlar yanar hasretinden Habibim
Sıddık'ta seninle gitti gideli
Adalet kalmadı histe Habibim
Biçaredir ümmet birliğe hasret
Masamda gözyaşı kaldı Habibim
Kalbim titrer Mevla eylesin nüsret
Yıldızım karardı siste Habibim
Ömer Ekinci Micingirt
Anlatamayacağım kadar duygulandım...
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta