ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




mükemmel suna gümüş, mükemmel...
ironik şiirin keşfedilmemiş prensesidir suna....
Hayatım yürekten merhaba sana.Biraz önce şiirlerini ve onlarla ilgili düşünceleri okudum.Birinciliğini de kutluyorum.İnşallah zaman senin için daha güzel başarılara gebedir.
O güzel iç dünyanı başkalarıyla paylaşman beni çok duygulandırdı ve mutlu etti.Eminim ki, sen de bundan mutlusun.
Senin üslubunla daha önce tanışmış olmak, bana kendimi şanslı hissettiriyor.İyi ki bu şiirleri yazdın.İyi ki bizlerle paylaştın.Teşekkürler sana.
Seni çok seviyorum ve seni çok özledim.
Şiirlerini okurken biraz özlem giderdim aslında.Çünkü onlarda sen varsın.İçindeki okyanusdan dışarıya sıçramış birkaç damla var.Ve ben o yürekten daha çok damlaların firar etmesini diliyorum.Sıçrasın ki onları okurken hem seni yaşayayım.Hem de kendi içimdekilere sen tercüman ol.Paylaşmanın birileriyle aynı şeyleri hissetmenin mutluluğunu yaşat bana....
Dostum diyebileceğim nadir insanlardan olan arkadaşım, kendine çok çok iyi bak.Hayatın seni üzmesine asla izin verme.Ki buna izin vermediğine inanıyorum.
Her zaman mutluluk paydasında buluşmak dileğiyle! (Matematik çalışmanın etkileri galiba, payda falan...)
merhaba suna hanım. şiirleriniz için sizi tebrik etmek istiyorum tüm açık yürekliliğimle. beni başka dünyalara alıp götürüyorsunuz. tüm şiirlerinizi sizin kendi sesinizden dinlemek istesem çok şey mi istemiş olurum acaba?