Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Sebebim Var,,
Dünya o kadar fani gelsede,
Zaman su gibi akıp gitsede,
Aşk'a inancım artık bitsede,
Yaşamalıyım ben,Sebebim var…
Kahretse beni hep ayrılıklar,
Tükense bile bütün umutlar,
Kapansa açık bildiğim yollar,
Yaşamalıyım ben,Sebebim var…
Bırakırsa elimden dostlarım,
Akıtırsa gözümden yaşlarım,
Ben hayata yeniden başlarım,
Yaşamalıyım ben,Sebebim var…
Yorulsa beden,takat kalmasa,
Kırılsa kollar,eller tutmasa,
H ...




Bana yazıın lütfen,,
Doğrulardan şaşmadan,,Ama,yavaş yürü koşmadan..