Güneş yakıp, kavuruyor.
Mor menekşem, kuruyor.
Gözlerime güneş vuruyor.
Onsuz gölgesiz kaldım.
Bir sevdiğim olursa,
Gölgesinde yüreğim soğursa,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




'Mor Menekşem', özgün bir anlatım... Sevilene duyulan hislerin 'çiçeksi hali...' İçten, yalın ve samimi...
Sevgili Şaireyi kutlarım.. İlk kez şiiri ile karşılaşmanın 'bir başlangıç' olması dileğimle... Tam puan ve 'antolojim' desteği ile...
Sevgiler, saygılar Bilgehan Hanım...
Bir sevgi şiiri okudum .
Sevgiyi okadar sarmalamışki
okuyucusuna haz veriyor.
kaleminize yüreğinize sağlık.
saygı sevgi ve tam puan
mutluluklar dilerim
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta