Marmara / Karadeniz hattı
Sevmeyin beni
Hiç kimse sevmeyiversin bir zahmet
O zaman mutlu olurum belki
Hayırlı evlat prangasından kurtulmak istiyorum dur ya da
Çöpsüz üzüm ister herkes
Ama kimse iki günde delirmez
Her ne varsa
İçinde , dışında
Bütün duygularını
Kalbini
Elekten bir geçir bakalım
Üstte ki tortuyla
Yandı kor oldu yüreğin harı
Duvarları alevler kaplamış
Hiç kimse birşey duyamadı
Oturup ağlarım şimdi , yağmurlar bana eşlik eder
Ölmüşüm
Niye şaşırdın ???
Gökyüzü yine maviydi
Kasımpatıları turuncu
Akşamsefası mor
Çernobilli sularında balıklar yüzüyordu
İçtiğimiz bir bardak radyasyonlu çaydı
Gece olmadan ışıklı yolu bulmalıyım
Hay aksi
Bütün tabelalar aynı yolu gösteriyor
Yollar uzun
Ayaklarım yorgun
Gece olmadan ışıklı yolu bulmalıyım
Eylüldü gözleri
Bulutların arasına saklanmış
Hüzünlü ve buğulu
Rüzgâr ekmişler saçlarına
Hasadını güze bırakmışlar
Günlerden bir gün
Can sıkıntısına okyanusa dalmıştım
İlk önce vatozlarla selamlaştım
Müren balığı yine her zamanki gibi öfkeliydi
Aman dedim , hiç bulaşmim
İnsanı insandan
Hayvanı insandan
Bitkiyi insandan
Doğayı insandan
Falan filan ...
Korumalı bir sistem şeması
Kutup ayılarıyla
Yaza veda
Kışa merhaba partisi yapıcaz
En güzel foklar
Morslar
Deniz aslanları
Hayır hayır hayır
A -aa
Hiç öyle şey olur mu efendim
Şiddetle değil
Sevgiyle
En hijyenik koşullarda




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!