Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




ben okan konanc yazmış oldugunuz şiir çok güzel vede anlamlıdır bır zamanla benım de sevdıgım bır insan vardı (ve hala onu duşunuyorum) onunda adı mine soyadı açıl idi benden size Yamurlu bir akşam ustu.Fırtınalar koptu yüreğimde.Ve sen yoksun yanımda.Nerdesin Nerede. O gezdiğimiz kumsallar.O yaşadığımız şehrin sokakları. Seni bekler oldular.Ve sen yoksun yanımda Nerdesin nerede.Sevdiğim tüm insanlar.Seni bana sorar oldular.Vesen yoksun yanımda.GEL ARTIK SEVGİLİM GEL..... Bu şiiri sizin le paylaşmak istedim bir kusur eylediysem af ola iyi günler! ! !