Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




BAŞINIZ SAĞOLSUN DOSTUM...ÜZÜNTÜNÜZÜ PAYLAŞIYORUM..
başınız sagolsun
Öncelikle başınız sağolsun...Sevdıklerımızın yokluğu ayrı bir milat bugun babamız yarın annemız sonrakı günler eşimiz...
hayata sıfırdan başlamak...
Başınız sağolsun.
Merhuma Allah'tan rahmet ve mağfiret diler, siz ailesine ve yakınlarına sabr-ı cemiller niyaz ederim.
Toprağı bol, mekanı cennet olsun.
Allah geride kalanlara sağlıklı ömür nasip eylesin.
Amin.
Saygılarımla.
Erdal TOYGUN
Üstadım..
Her şey yalan ölüm gerçek..
Mekanı cennet olur inşallah..Rabbim gani
gani rahmet eylesin, kalanların başı sağolsun..
Selam ve muhabbetle..Allaha emanet ol..yunus karaçöp
Alllah rahmet eylesin......Selcuk bey...zordur bazı duyguların ifadesi hemde çok zor.......sabırlar diliyorum..............saygıyla
Allah tan rahmet,kederli ailesine başsağlığı diliyorum.SAYGILAR
Allah tan rahmet,kederli ailesine başsağlığı diliyorum.SAYGILAR
Merhuma Allah tan rahmet,kederli ailesine başsağlığı diliyorum.Selam ve dua ile......................halilşakir
Bu şiir ile ilgili 11 tane yorum bulunmakta