Hayat herşeye ragmen yaşamaya değer
Üzüntü, keder hep var
Ama olmuyor süreklilik saglayamaz
Eğer beynin üstün gelmiyorsa
Eğer çevreni dinliyorsan
Eğer azcık gülümsüyorsan
Nedir dedim bu yaşlanmak, hüzün dedi, küçüğün hüznü
Yaşlanmak anlamaktır, yenemeyecegini anlamak
İnanç küçük çocugun tohumudur
Yaşlanmak hayaldir
Yolda giden mi birşeyler arıyordur
Yolcuya bakanlar mı
Mutluluk hangisindedir
Hakim olanda mı?




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!