Bomboş bir deniz
İçine düşsen yanarsın
Dışında dursan bozulursun
Bu ne fikirdir
Neşemizi bozar durur
Tam oldugunu düşündüğü an bile tam olmayanları düşünüp tam olmadığını anlar
Gezinir durur kendi kendine düşündüğünde
Yol arar içerlere varmak için
Eksiklik zerremizde varken
Bir insanda neden olmasın
Yagmura, ormana, güneşe yazılan şarkıların olmadıgı dönemdeyim
Bu dönemki bu sistemle asla bitmeyecek gibi
Sanki insanlıgı kaybediyoruz veya kaybediyorum gibi
İnsan sisteme adapte mi olmalı yoksa dogallını mı korumalı
Akıldaki bu soruları bir ben mi yaşıyorum
Konuşmak lazım bunları
Kara kara düşünceler sararken bile
Hayatta olduğunu hissetmek
En çok da oyunu bu bozuyor
Bir ok daha atamıyorsun
Sevdiğini hissettiğin an
Her yerde karşılaşırsın
Bir bebek hikayesinin mısralarında
Bir abinin anlamsız gelen öğüdünde
Kaldırımda oturan bir adamın dramasında
Mesailerini tamamlamak için uğraşanlarda
Sokak ile ev arasında
Ailemi mesela bu satırlara dökmek istemiyorum
Başkalarını hele hiç
Buraya kendimi dökmek istiyorum
Sonuçta her şey bende saklı degilmi
Gizlenmiş içime bir ruh
Gözle gözle dur
Ya her şey mükemmel kurgulanmış
Ya da olaylara kurgu yazıyoruz
Hiç bir zaman bilemeyeceğiz
Derler ki şiir düzyazıdan olmaz
Öyle bir yazacaksınki anlayan olmaz
Derim ki şiir okumayı seven bilir
İçindeki ruhu çıkartmaya benzetilir
Ağıtımı yazmak için başkası mı olması gerekir
Ne işim var benim burda
Kendimi hiç iyi hissetmediğim bir yerdeyim
Nerde oldugumu ah bir bilsem
Karşımdakiyle bir aşılmaz sesizlikteyim
Tek söyleyeceğim bir öğüt
Yak bir şiir içinde benlik olsun
Ama biraz da herkes tabi
Yaktın mı gelmedi kokusu
Ne zaman gelir
Bilinmez pek dogrusu




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!