O kadar uzakta değiliz kızım,
Benimle birlikte olmak istersen
Gökteki Ay'a bak.
Ben de aynı Ay'a bakıyorum yavrum.
İzmir'deki, Tokat'taki ablaların da
Aynı Ay'a bakıyorlar.
Duygularımız hep aynı
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Cok güzel bir cözüm. Tebrikler.
Güzeldi...Tebrikler!
Hep beraber, aynı göğün altında
Ayna gibi Ay'da birbirimizi görüyoruz.
yeter ki kalpler bir olsun.........
saygılar
Aya baktım bu gece şiirini görünce.
Yollar geçit vermiyor gurbet ağın örünce.
Merhem olmaz yarama ne ayı ne güneşi.
Vuslat diyor yüreğim hep aklıma girince..
Hocam yaşlanmanın semeresimi bunlar bir bir uçuyorlar yuvadan bir köroğlu bir ayvaz kalacağız bu gidişle noluyor çoğalmak için ürüyoruz ama gittikçe azalıyormuyuz ne diline yüreğine sağlık
Haşim Kalender.
Paylaşılan ortak öğelerde sevdiğini görmek ne güzel...
Hasretler ancak böyle tesellilerle çekilir.
Diline yüreğine sağlık hocam.
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta