ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
1981 İstanbul/Üsküdar doğumluyum. İlk ve orta öğretim hayatımı İstanbul'da tamamladım.Daha sonra Akdeniz Üniversitesi Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Yüksek Okulunu bitirdim.
Bir bahar akşamı başladım şiir yazmaya. Şiirlerimde hayatı ve mücadeleyi anlatmaya çalıştım hep. İnsanları, şiiri ve hayatı çok sevdim ve daima seveceğim...
....................................................................................................
DOSTLARIN YOR ...




Bu harika şiirleri yazdıran güzel ve cesur yüreğinize selam olsun, sevgili Melih.
Şiirlerinizle tanışmama vesile olan sevgili Eylem Barış ve Cansın Ünver'e teşekkürü bir borç bilirim.
Sevgilerimle