Göçüp gidersin
kimseye sormadan
geride
acı bir mektup gibi
kalan ömrümü bırakıp
Satır satır okuyup
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Şiirlerinizin hepsi birbirinden güzel imgelerle dolu..Tebrikler..Az öz sözlerle nefis bir şiir okudum..Sevgiler saygılar..Nurdan Ünsal
'Satır satır okuyup
sayfalarca ağlayayım diye...
.......bir insanınkendini anyabilmesi demek dünyayı fetetmesi gibi bir şey. Hani nerde o beşerin insanları'
Kısacık şiir.. Uzun mu uzun mektup olmuş.
Kutlarım
.................... ;-)
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta