Bana mektup yazmıştın...
......Ama rüyamda.....
Özür dilemiştin...
.....Ama rüyamda....
Ben de seni affetmiştim rüyamda...
Sen çok üzgündün yaptıklarından....
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Keşke yaptıkların da unutulsa...
Küskünlüğümüz esas rüya olsa..
Yapılan hatalar eğer cezaysa...
Bu cezalar yerle bir olsa....
yüreğinize sağlık...
selam ve saygılar...
tebrikler bu harika anlamlı nefis şiirinizi yürekten kutlar şükranlarımı sunarım ilhamınız bol kaleminiz daim olsun şair Turan çeliker
harika duygular güzel bir şiir ama ben şiirde tekrarın taraftarı değilim en azında dörtlük başında veya sonunda bağlayıcı görev yapsa daha tatlı olacak. bence sevgiler saygılar
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta