NETİCE...
Seni yakan ateşlere yürürken çıplaktım.
Üzerimdekileri terimle ıslatıp.,
.,sana giydirdim..
Sorma canım çok yandı ama,
OĞLUM.. (Doğmamış Oğluma)
Sebep oldum diye,kızarsan birgün
Sitemin içinde,giz olsun Oğlum
Beni hissedince,kanında görgün
Doğruluk sürdüğün,iz olsun Oğlum
ÖĞRETİ..
..,oysa büyük kadınlar sevmek,
.,haddimi bilmediğimden değildi!
Küçükken öğretildiği gibi.,
..,seneye de severim diyeydi!?
ÖLÜM...
Ölsem ne hoş olurdu..
..,Seni görmeden!?
Mehmet ERDOĞAN
KASIM-2014/DENİZLİ
OYUN..
Önce bir bacağımı kopardın.
Sonra ötekini!
Bir gözümü çıkardın yerinden.
Sonra başımı kopardın bedenimden!
Sonra gördüğün benden korktun.
ÖZELEŞTİRİ..
Kötüyüm ben kötü..
Olamadım istediğiniz gibi..
İstediğiniz gibi sevemedim sizi.,
ÖZLEMEYE DAİR..
Hani çocuktun ya,
70'li yılların başında?
Memlekette cehalet diz boyu.
İshal olmuşşun.,
Su vermiyorlar sana!?
PAPATYA FALI..
Sözüm ona sevgi için puştun biri kopardı beni!?
Aslında biliyordum. senin onu sevdiğini..,
ama yalan söyledim!!?
''Sevmiyor'' dedim!?
Evrende bir gezegenim..
Hiç bir medeniyet farkımda değil.
Bir yörünge çizdim etrafınızda,
Sizi Güneş'im bildim.
Döndüm..
.,döndüm..,




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!