BİR ŞİİR...
An gelir umut yapraksız bir daldır içimde..
Yeşertmek isteyip yeşertemediğim..
Hayaller..,
.,suyun yüzündeki gibi ayrı ayrı biçimde..
Mazi bir Karabasan.,Ayrılık tasan olur ya bazen,
Bu şiir kendini bu şiirdeki ‘’BİZ’’in içinde bulanlara ithaf olunur..
BİZ…
..,yani ‘’BİZ’’i anlar ‘’BİZ’in içinde olan..
Kendini ‘’BİZ’’in içinde bulan..
Diyeceğim odur ki; Olmasak da olurduk biz
BÖLÜNMÜŞ...
İkiye böldün ömrümü..
Senden önce..
..,ve senden sonra diye..
Tek benzerlikleri..,
İkisinde de "SEN"yoksun.,
ÇAL..
Dal kurudu dal..
Ahir ömrümüzde.
Kaç dal kurudu.,kesip attık..
Suya kim dikmiş gözlerini..
ÇARPIŞMA...
Kime gönderildiği bilinmeden.,
.,okyanusa atılan bir şişenin içindeki,
.,mektuptuk ikimiz..
Soluksuz vurduk kıyılarımıza birbirimizin,
ÇELİĞE ÖVGÜ...
Kah gemi yapıyoruz senden..,sevgilileri ayırmaya.,kavuşturmaya..
..,kah bebek maması imal eden bir makina!
..,ya da suyun ayırdığı toprakları birleştirmek için..,köprü mesela!?
İnsanlığa faydaların saymakla bitmez ama..,
.,ne zaman başıma vursa bu amansız.,bu kara sevda.,
ÇÖL...
Ne yalın geceler..
Sabahlar hatta..
.,ve yıllar...,ve yıllar..
Mayıs kokarken ben..
Sırça bir saraydan çıkmışım.
Koşuyormuşum asmaların arasından..
Asmaların arasından incire doğru.
Galesiz Ağacı'ndan At'ımla.
İnanmazsanız kuşlara sorun..
ÇÖP..
Sırça bir saraydan çıkmışım.
Koşuyormuşum asmaların arasından..
Asmaların arasından incire doğru.
Galesiz Ağacı'ndan At'ımla.
İnanmazsanız kuşlara sorun..
DAR..
Öyle çok evrensel,
.,olamıyorum senden sonra!?
Sonuçta aynı atmosferi soluyoruz ama..
.,yetinemiyorum bu yakınlıkla..




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!