Sevda savaşından
Yeni çıktım
Kırık bir kalp
Hüzünlü birkaç anı
Bedenin acıyan sol yanı
Gözyaşına maruz kalan umutlar
Yaşanmamış gecelere söken şafaklar
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




mükemmel sıra dışı bir çalışma kutlarım..
Neron bile
Roma’yı böyle yakmamıştı
Çok güzel di.....Kutlarım.
10 puan eşliğinde arşivime aldım.. saygı ile.. sevgi ile..
Çok çok güzeldi.
Yakana değil YAKTIRANA BAKMALI bence.
Kutluyorum.
çok güzeldi yazan şairi ve şiiri kutlarım ayrıca tam puan
Her taraf neron kaynıyor.Ne olacak halimiz.Bu kadarız işte..Boy pos.Arkası gelmiyor.Yüreğinize sağlık.Kaleminiz daim olsun.
Bu şiir ile ilgili 26 tane yorum bulunmakta