Bir meçhulde,bir meçhule gidiyorum,bir meçhulle,
Ve sessizce....
Yol kenarında hızla yanımdan geçen gölgelerin eşliğinde,
Derin bir sessizliğe...
İhtiyaç duymadan kimseye,
Kırarak zincirleri,kelepçeleri,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Yaşamın kendisi...Koca bir MEÇHUL.
Herkes gibi sizde meçhule....İyi yolculuklar...
Cılız da olsa bir mum ışığı olsun....Adımlar ışığa doğru basar.
Şiirleriniz hissedilir. Daha çok yazmalısınız....Ara vermeyin....
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta