Kaybeden senmiydin yoksa ben mi?
Yada dürüstlükmüydü arada yitirilen...
Ellerimizmiydi tutunamayan
Yoksa sözlermizmiydi tutulmayan...
Anlamak zor...
Çok zor
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




hikayesi şiirde hissediliyor..Aşk yücelince yok mu ediyor, her şeyi , kendini...Kutlarım...
Bır kac sıırınızı okudum da her sırınız bırbırınden guzel tebrık ederım
Saygılarımla…
KAFIYE BUDALASI SAIR ADAYI…
SINAN BICER
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta