düş kuruyorum denizle
hüzün mavisi duygularımı
kıyıya sürüklüyor dalgalar
bulutların arasından güz güneşi
denize düşüyor
bir poyraz vuruyor
bir lodos
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




ah İstanbul!..yeminle özledim seni...kutluyorum saygıyla...
'tut ki delirdi bahar,girdi denizlere
gülüşünü duydun mu balıkların'
iki dize de benden olsun dedim;özürle efendim..:)
Önüne katıp sürükleyen bir rüzgar ritmindeki şiirsel betimlemeyi kutluyorum,saygılarımla sayın şair...
Tebrikler Mustafa bey yüreğiniz var olsun kaleminiz daim olsun ,kıymetli hemşerim saygılarımla
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta