her gece aynı düşü görmek yoruyor beni.
yanımda olman için ettiğim duaların anlamı yok mu,
sadece mavi bakışlarında boğulmayı dilemiştim.
Uzaktan uzağa sığındığım bir limansın.
ben seni düşüdükçe güvertesine su alan gemiler gibi batmaktayım.
Anlamıyorsun, anlamadın da.
sıcacık bir duyguyla yanmıştı içim.
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




her gece aynı düşü görmek yoruyor beni.
yanımda olman için ettiğim duaların anlamı yok mu,
sadece mavi bakışlarında boğulmayı dilemiştim.
Uzaktan uzağa sığındığım bir limansın.
ben seni düşüdükçe güvertesine su alan gemiler gibi batmaktayım.
Anlamıyorsun, anlamadın da.
sıcacık bir duyguyla yanmıştı içim.
Anlatamayacağım kadar
Uzaklardasın.
dokunabileceğim kadar yakın,
ÇOK GÜZEL VE ANLAMLI ŞİİR OKUDUM...SAYGIYLA...
Anlamıyorsun, anlamadın da.
sıcacık bir duyguyla yanmıştı içim.
Anlatamayacağım kadar
Uzaklardasın.
dokunabileceğim kadar yakın,
evet...harika dizeler...sevgfiler...
___________Mavi bakışlım______________
M:::her gece aynı düşü görmek yoruyor beni.
A:::yanımda olman için ettiğim duaların anlamı yok mu,
V:::sadece mavi bakışlarında boğulmayı dilemiştim.
İİİ:::Uzaktan uzağa sığındığım bir limansın.
:::::::::B:::ben seni düşüdükçe
:::::::::A:::güvertesine su alan gemiler gibi batmaktayım.
:::::::::K:::Anlamıyorsun, anlamadın da.
:::::::::III:::sıcacık bir duyguyla yanmıştı içim.
:::::::::Ş:::Anlatamayacağım kadar
:::::::::L:::Uzaklardasın
:::::::::III:::dokunabileceğim kadar yakın,
:::::::::M:::::::::::::::D:i:l:e:k:::U:s:l:u::::::::::::::::::::::::::
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
H A R İ K A.....BİR....Ş İ İ R D İ ....
YÜREĞİNİZE SAĞLIK SN USLU
Tebrikler güzel şiir olmuş.
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta