Biz mi oyun oynadık, oyun mu bizimle oynadı
Aşk gözünü yumdu da saklandık mı aşktan.
Dokunmadan çizgilere sürdük kader taşımızı
Hiç aklımızda yokken yazdık kara bahtımızı
Geç mi kaldı aşk bize, biz mi geç kaldık
Azaldı mı zaman, biz mi yaşlandık
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Sevdaya hasret,sevdadan yana şansız olan herkesin beklentisi bir şiir..Sizede şiirin ta kendisi şaire ünvanı yakışır..,benden alkış bay yorumcu))
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta