Her kadin iyi hos zarif nazik tarafindan ve güzeldir
Olmasina öyledir öylesine amma, Leren,
Duvarlar bile yirtinirdi sese gelirdi örtü masa tülperdeler
Asil bir yanardag patlamasiysa icinden gelip üstüme üstüme yürüyen
Köpürmüs kizgin lavlar bir yana dursun susuz kaliyordu
Savrulmus sacilmis gecelerboyu dörtbiryan
Delirdikce tirnak uclarinin izi boyuma posuma enseme omzuma
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta