Bir kitabın sayfaları, uçarcasına ruzigarda savrulur,
Ve yeni bir hikâye başlar, başkahramanı sen
Sen ki; yüreğimin taaa derinliklerinde yanan tütsü… Sormayın, mahremdir öyküsü..
Ne zaman ki içim, ıssız bir çöle döneli….
Şebnem gibi, damla damla büyüyen bir aşk, leyladan çok Mevla’ya meyli…
Sanki biraz da, ikimizin hikâyesi gibi…
Öksüz kalmış sevdalar, sitemkar ağıtlar gibi,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta