Kötüler ,pervasız yaşıyor rahat,
Dünya yansa umurunda mı heyhat.
İyiler gidişattan rahatsız bedbaht ,
Elimizden ne gelir derler heyhat.
Kötüler tanımaz yasa kuralı,
İplemezler onlar ahlak vicdanı.
Tanımazlar onlar anayasayı,
Derler güçlü olan toplar parsayı.
Kötü sınır tanımaz azgınlıkta,
Başvurur şiddete hep baskılara.
Dayatmayla gider onlar sonuca,
Güç hakim unsurdur hep yaşantıda.
Kötüler beslenir hep kargaşadan,
Nemalanır onlar hep kaoslardan.
Kılavuz kaptandır onlara şeytan
Çekinmezler haksız cana kıymaktan.
Kötüler olur hepsi de örgütlü,
Olurlar bu yüzden her zaman güçlü.
İyiler sineye çektikçe kötülüğü,
Gelir peşpeşe darbenin büyüğü.
Ne zamanki bıçak iliğe değer,
İsyana yeltenir artık iyiler.
Bitlik dayanışma olursa eğer
Sonunda iyiler, kazanır zafer.
Aydınlıkla karanlığın savaşı,
Bitmez hiç dünyada sürer de sürer.
Korkuyu kaygıyı, yenin iyiler,
Meydanı boş bulmasınlar kötüler.
Kemsl Tekir
Halkın sesi
Kayıt Tarihi : 22.06.2026 14:59:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!