— Kardeşim Ali Şevki Efendi Hoca’ya
—İlmi az, görgüsü çok, fıtratı yüksek bir imam
Tanırım ben, ki hayâtında tanıtmıştı babam.
«Kim bilir; şimdi ne âlemde benim şanlı Köse’m;
Görmedim üç senedir, bâri gidip bir görsem...»
Diyerek, dün gece güç hâl ile buldum evini.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




İslam çok iyi anlamış, kendi ifadesiyle İslam'ı asrın idrakine soyletmis. Keşke Kur'an'ı da tefsir edip Yüce Mealini de yapsaydı biz Türkler daha çok aydın olurduk. Mekanı Cennet olsun ulu şairin.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta