Sevgi annaşıldı senden...!
İçimde kıvrandı bir kadın...!
Ve aşka aşk felsefesi
Gedecek can ikimizden
Keçmeliyik birbirimizden
ben sana küprü olurum
Sende bana
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




sevgili şairim güzel söylüyorsunda öyle iki köprü olmaz kusura bakma köprü biri olur öbürü bir kez bile ardına bakmadan ezip geçer üstünden .
Derin sırlar barındıran dizelerinizi merak ve keyifle okurum. Tebriklerimle.
Lehçenin kattığı güzellik bir yana, sayın Fermani, kısacık bir şiire bir dünya duyguyu yüklemeyi kolaylıkla başarmış.
Bize de onun başarısını kutlamak kalıyor.
Saygılar Zehra hanım.
ANT+
Sevgili dost,
Beğeniyle okudum.
Kutlarım.
nice paylaşımlara.
Tebrikler... Sevgiyle kalın...
Şiirinizi
begeniyle okudum
Böylesine anlamlı şiir içimi ve özümü rahatlattı.hele hele aşkta köprü olmak ne kadar anlamlı bir duygu.Hele hele birlik ve beraberlikte ki sevgive saygıya diyeceğim yok.Tam puanla kutlar başarılarınızın devamını dilerim.ARKADAŞ merhaba derim.Saygılarımla.ANKARA
GERÇEK DOSTLAR BİRLİĞİ
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta