En sonunda olacağı buydu…
Kelimeler yetmiyor ki hiç,
Anlatmaya sevgimi.
Saldım tabiatı üzerine.
Kuş, böcek, deniz, güneş
Allah ne verdiyse işte!
Cümle alem emrinde.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Aşkın gülen yanını yazarken ne güzel de yağdırıyorsunuz kelimeleri. Çok sevdim.Çok...
Farzet ki…
Senin için doğuyor güneş her sabah
Güzel dizelerinizde dolayı kutlarım Türk Öğer KOÇ
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta